泰式白老鼠

去旅行, 最方便就梗係帶日用品sample去用啦~~

我今次就帶咗d未試過嘅產品去, 除咗上文提到嘅防曬之外, 仲有:

Biotherm homme排毒洗面膏

起唔到泡之餘, 又難聞...

Kose雪肌精lotion

我本身皮膚乾, 一直都唔敢用呢條line嘅嘢, 不過我估我去d咁熱嘅地方先用, 應該無問題呱? 美白功效似乎幾好, 不過就好大陣酒精味.

Mioggi眼霜

上年世界杯果排promoted話去黑眼圈, 晚晚睇波都唔怕喎, um... 除咗質地好水盈之外, 搽咗=無搽, 比普通眼霜更普通.

L’occitane蠟菊fluid

易吸收, 用完塊面都幾滑.

Skinfood白米mask

臨尾果晚先記得用, 有美白功效, 又好補濕, 用完塊面都有番光澤.

L’occitane香橙沐浴露

真係好醒神, 不過就唔知係咪酒店冷氣勁, 我覺得個身乾乾地, 要搽番body lotion先好d.

Sunstop太陽油

澳洲牌子, 喺Pattaya買嘅, 都幾好用.

Posted on 04/03/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 哈哈~~我以為咩泰式"白老鼠"~~hehehehehehehehhehe

    haha~~ 我去咗泰國, 我咪係 “泰式" 囉~~
    平時係 “港式" … hoho~~

    C

  2. 喂, 你用咗幾日咋喎, 就知道無效???

    mioggi果支我成支用哂喇, 未去之前已經開黎用, 總之補濕力唔強, 講其他就更加無嘢睇…
    反而我見l’occitane蠟菊fluid幾好, 用完mioggi支eye gel, 我就開包l’occitane蠟菊eye balm黎試, 呢個就ok呀~~

    C

發表迴響

