繼續答問

其實一個政治領導, 有幾多料都唔係最緊要, 因為呢d, 係可以靠班幕僚做嘢嘅啫, 最重要嘅係, 佢識唔識知人善任, 同埋個presentation skill攝唔攝得住人.

我睇答問大會時, 總覺得俾梁嘅掌聲係響亮過俾曾嘅, 我仲諗緊會唔會係梁嘅支持者坐得夠前夠集中, 個mic淨係收到佢哋d掌聲, 因為明明d選委嘅比率係超過5:1, 無理由唔夠人黎o架? 

觀乎曾平日嘅講話, 我覺得佢今次跌咗watt, 係輕敵? 定係有計算? 呢個我才疏, 諗唔明. 

至於梁, 印象中佢講嘢都係有紋有路, 今次都kepp到水準, 無俾直播嚇親都算好好.

可能係我一直想睇到好似美國果d候選人辯論, 所以呢個答問大會, 真係不痕不癢, 比較有火花嘅(雖然都預咗), 就係長毛攪攪震果一part囉, 連范太都忍唔到笑... 

講到范太, 我又覺得佢原來都好cutie咕喎, 尤其係佢每次問2位有冇嘢要講(補充)果時, haha~~ 硬係覺得有d嘢咁.

其實要比較曾梁, 唔駛咁認真去睇政綱/去睇勝任能力/去講阿頭會唔會受咕喎, 結果無人唔知o架, 不過好似睇馬拉松咁, 就係想睇體育精神, 贏嘅輸嘅都漂漂亮亮, 值得鼓掌之嘛.  

Posted on 03/03/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

