讀讀讀...

去完個小旅行, 就要執起份bbq死讀, 一邊讀一邊諗, 咁辛苦做咩呢?

其實我今次考嘅paper, 本應係咁多paper之中最easy執嘅, 只要讀咗基本嘢, 我亦唔太擔心會肥.

今次我仲同好多同學仔一齊讀, 佢哋攪咗個study group, 本來互相扶持係好事, 大家一齊研究研究, 都入腦d啦.

不過, 我發覺大家都好認真咁去做功課... 認真到打哂成篇essay, 去prepare果d只需要喺堂上discuss而唔需要交嘅questions, 我就覺得overdone咗少少咁喎... 做咩要攪到咁痛苦呢?

Haha~~ 係... 其實, 係我懶啫~~

而且, 我... 仲有d意興闌珊tim呀... Sign~~~~

如無意外, 下個week就會出上次考試嘅成績喇, 我同自己講: 如果肥咗, 就唔再考喇, 唔好再讀tim喇, 輕鬆d過日子好過啦. 你話係咪? 

Posted on 28/02/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 比心機啦, 咁多藉口…

    😥 😥 😥
    我都係想做番個正常人之嘛… 嗚嗚…

    C

  2. 係..有時讀書真係唔知為乜.. 咁大個人讀書又辛苦又有壓力~~~
    不過唔upgrade自己又轉唔到工喎..真係好x大獲 >_

    我讀pt degree果時, 辛苦得黎好開心o架! 可能而家呢個模式唔啱我呱? 又可能讀master會開心d…
    而且, 而家upgrade都=/=一定搵到好工, 呢個先係最悲. 😦

    p.s. 恭喜妳終於黎到, haha~~

    C

  3. 你仲未pm 話我知咩係bbq 呀….
    =(

    吓? 係喎! aiya… 罪過罪過.

    C

  4. alice, 我答咗妳喇~~

發表迴響

