Thai hates me…

15號凌晨執嘢執到2點先上床訓, 4點又要彈起身出發去機場, 早機一去到泰國就開始玩...玩到夜晚11點幾先返到去酒店check in, 第二朝7點又morning call, 真係鐵人賽咁呀.

第二朝食完早餐, 仲精神奕奕咁四圍行咗一陣, 點知臨上車就肚痛, 想嘔, 個人又暈暈地...

我話要抖抖先, 一陣自己先去搵番佢哋, 導遊話唔可以掉低我, 所以就留低in case我要睇醫生, 不過就話我一陣一定要join佢哋去Tiger Zoo, 因為之後就會過去Pattaya, 自己搭車嘅話就會好甘...

我食咗我嘅仙藥 - 保濟丸, 同導遊講我應該唔駛睇醫生住, 佢話會安排我一陣去Tiger Zoo果個幾2個鐘頭車程, 俾我喺旅遊巴下層攤吓, 果度仲有toliet, 要吐要咩都唔駛驚, 咁我就放心d, 雖然都仲好唔掂, 不過都即刻打的去蛇園join番d團友先.

本來旅遊巴就要行半個鐘嘅路, 司機左兜右轉, 10分鐘左右就到嘞, d團友先入咗去玩無幾耐咋~~ 我去後欄抖吓, 原來領隊同2個團友喺度傾緊計, 佢哋都即刻問候我. ( 😥 感動~~) 

我話要扣領隊分, 因為佢而家先黎睇我, 佢就blah blah blah咁講好多嘢, hahaha~~ 好好笑, 不過我真係無咩氣笑噃...

無耐, 佢哋就安頓我去旅遊巴, 我喺d行李度摷咗件褸同d藥出黎, 之後領隊又過埋黎摷佢d靈丹 - 五寶丸俾我, 仲千叮萬囑話每次食2樽喎, (後來我睇說明, 人哋寫住大人都只可以每次一樽咋!!) 佢仲講解俾我聽, 司機平時跟團, 就係訓喺呢個流動居所...

去到Tiger Zoo就開飯, 好在果陣都好咗少少嘞, 點知, 領隊好好心咁預備咗2兜超大兜(裝湯嘅湯兜咁大o架!)嘅白粥俾我, 喂~~ 靠害咩??? 真係... 又唔好意思話佢喎... 😕

如是者, 我就成個旅程都反反覆覆咁唔妥, 攪到咩都唔食得, 仲吓吓俾領隊玩,  嗚嗚嗚~~~~ 泰國唔鍾意我呀~~ 😐

* * 去旅行影嘅photos * *

Posted on 26/02/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. OH~~~咁都係一日唔舒服咋~~係唔係~~去旅行唔舒服真係好慘0架~~~~

    我睇0左D花啦~~~HEHE

    唔係呀~~ 我一路唔舒服到返黎o架… T n T

    C

  2. 0下~~~咁未好慘0羅~~~去旅行病~~~~唉~~

    最慘咪就係食唔到嘢囉, 嗚嗚~~~

  3. 哈哈,笑死~~
    下黎日本啦~~食下魚生就無事o架啦~~

    err…… 乜妳咁o架? =_=”
    Haha~~ 係啦~~ 上次去日本, 由朝食都晚, 咩生冷嘢都塞落口, 一d事都無呀!
    嘿! 下次去日本, 要去妳果度寄宿tim, 跟埋妳去食魚生飯~~ hee~~

    C

發表迴響

