小鬼過新年

img_1660.JPG

花門哥留定d利是, 等我返黎至親手俾我, 嘻~~

不過, 佢今年竟然無用到佢公司嘅利是封, 而改為幫b哥間學校做宣傳喎...

嘿~~ 而家d學校真有計!

我見屋企有個豬頭扑扑搥, 仲以為d妹帶咗佢哋行花市...

花門嫂: 唔係呀, 係老師帶佢哋去o架~~

我: 吓? 咁都得? 咁邊個買俾佢呀? (犀利喎~~ 有field trip tim...)

花門嫂: 咪我俾錢佢囉, 俾咗10蚊佢, 就買咗個10蚊搥仔返黎囉...

我: 嘩~~ 有咁多洗咁多呀? (望住b哥) 你仲咩唔講價呀?

b哥: (嚇到掰大口)... 咩係講價呀?

我: 即係你同人哋講 ”5蚊賣俾我啦~~” 咁囉~ 咁你就可以買多樣嘢嘛...

b哥: (釋懷地) 梗係唔得啦.

妹: b妹都有o架, 一模一樣tim呀.

我: 吓? 咁蠢? 做咩唔買第二樣呀?

妹: 佢哋兄妹情深嘛... 阿哥買咩, 阿妹咪跟住買咩囉...

花門嫂: 咁都好o架, 而家咪唔駛爭囉.

Oh! Good grief...

Posted on 20/02/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

