Yohoo~~

img_1464.JPG

好holiday mood呀~~ 

因為小妹過埋今晚就飛喇, (好耐都無搭飛機喇~~) 所以同各位拜定個年先, 祝大家豬年豬鼻, 豬手豬腳啦~~

張相我係用傻瓜canon影o架咋, 都唔錯喎. Heehee~~ 果d串串利是封, 係我某一年手痕整o架, 之後, 就年年都攞出黎曬吓佢, hoho~~

年年過年, 最煩呢... 我覺得... 唔係要大掃除喎, 而係要買賀年禮物呀!

呢~~ 要買定上佢屋企, 又要買定俾佢上我屋企, 兩家長輩又越黎越多嘢唔食得, 真係諗到頭痕o架, 又唔可以折現喎...

尋晚行咗好耐, 先扑到搥買咩咋.

Posted on 14/02/2007, in 花門私攝, 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 我要公仔麵做手信呀~
    好平咋嘛~
    妳一定買得起嘅,係咪? ccc……
    ^3^
    Happy Valentine’s Day ~~~

    妳家姐我大妹佢落咗呢個order喇, 有冇d新鮮d嘅idea o架?
    hohoho~~~
    今晚要執行裝, 凌晨就出門口, 有幾happy呀可以? -__-"

    C

  2. 喂~~~去邊度旅行先€€~~幾時返呀???

    答案在"飛~~~~"
    heehee~~ 自己睇啦~

    C

  3. 哦~~~哈哈~~~咁就玩得開心d啦~~~~~~~~

    Yeah~~ Thank you~~

    C

  4. 原來你過年前飛喇, 咁飛得開心啲喇…
    祝你快啲拉埋天窗, 豬年行金豬運, 仲有, 學業進步, 身體健度… (非常老土)

    返來囉~~
    哈哈~~ 見到藍天會好開心o架, 唔好拉埋佢啦…
    我都祝妳派利是肉赤得黎都開開心心, 繼續靚靚, 生番個小豬豬, 阿sir聽聽話話~~
    (講得好就留番封利是仔啦, XDXDXDXDXD~~)

    C

發表迴響

