唔好話我玩佢

返屋企食團年飯嘅途上, 諗緊唔知B家大小出門未呢? 如果未就可以接埋2隻小鬼一齊返去喎.

電話響咗好耐, 大佬先氣急敗壞咁接電話...

我: 返咗去未呀?

大佬: 等緊2隻嘢著鞋咋, 唔係就返咗去好耐啦... (轉頭)喂~~ 阿B, 姑姐搵你呀~~

B: (神氣地) 喂~~

我: 做咩咁曳呀? 唔識著鞋呀?

B: 唔係呀! 我著好哂啦~~ 係妹妹未得之嘛, 著咗一隻咋佢... 

(遠方傳來阿妹嚷): 我都著咗o架喇~~ 我就快著完啦~~ 我仲爭一隻之嘛~~

我: 哦~~ 咁你哋著完就快D出門口喇, 姑姐都就快返到喇...

B: (正經地) 唔. (跟住就正經地又加埋八掛地) 一陣呢~~ 爸爸媽媽帶咗我同妹妹去”女麻女麻”度, 就會”dum低”我哋係XX邨, 跟住佢哋就出去攞盆菜.

我: 哈哈哈~~ 仲咩”dum低”你哋呀? Haha~~ 咁你就快d返去, 等爸爸媽媽”dum低”你啦~~

B: (好乖巧地) 哦. 知喇. Bye-bye. 

Posted on 11/02/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 你兩個姪仔姪女好攪笑呀~~~

    哈哈~~ 其實花門氏上上下下都好攪笑o架~~

    C

  2. 由你地嘅對話就知道佢地真係好得意…

    heehee~~ 咁佢o地又真係好得意o既~~

    C

發表迴響

