靚咗?!

一班同學約咗去食飯, 由於當中只有一位同學無讀bbq, 所以今次又名bbq會議, haha~~

我同佢哋講, 因為我上course之前會飛, 所以佢哋要負責做好d功課, 等我返黎就抄佢哋嘅...

So叫我唔好俾壓力佢, 傻啦~~ 我駛咩俾壓力妳喎? 妳實會做哂嘅. XDXDXDXDXD

~~席間~~

Nm問我: 做咩呢排靚咗嘅?

(hohoho~~~ hohoho~~~ hohoho~~~ 心裏面笑到停唔到tim...)

我: 講到靚咗, 乜唔係講So咩?

Nm: 佢? 佢果d係愛情滋潤嘛~~ 唔同嘅...

我: hahaha~~ 咪係~~

(... ...)

(咦?????)

(咪住...)

(喂~~ Nm, 妳咁係咩意思先?! 妳而家算係睇唔起我, 定係睇唔起我bf呀?!)

(#####!!!!!)

Posted on 08/02/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 其實我上次同你影畢業相時都覺得你靚左ga^^

    吓? 係咩? heehee~~
    化咗妝嘛… 要影相就執好d o架啦… hahaha~~

  2. 真係靚咗???
    咁就要見吓喇…

    咪啦~~ 人哋怕醜o架…
    點都唔及妳大婚果日咁省鏡啦~~
    haha~~ 仲要執唔靚都唔敢出門口tim! :-p

    C

  3. 哈哈~~你唔好咁咩啦~~~我估你都係靚女0黎0架~~HEHE

    咁… 我朋友真係ignore咗我嘛… heehee~~
    傻啦~~ 聽住, 佢係話"靚咗", 唔係不嬲都靚, 即係比較上, 而唔係事實上呀!

    C

  4. 哈哈~~~比你激死~~又事實又比較~~哈哈

    yo~~ 我讀理科o架! haha~~

    C

發表迴響

