飛~~~~

一入侯門深似海...

為咗穩穩陣陣讀得成個學位, 攪到好幾年都去唔到旅行, 有時就係就唔到假期去, 有時呢, 就直情無時間去plan行程/去報名.

今年有成個月hea吓, 都要攪咗好耐, 先落實到同報到名去行開吓, 其實好想自由行o架, 不過, 如果今次唔跟團, 就可能連呢度都會去唔成o架喇, 所以唯有做多一次鴨仔啦~~

大個妹笑我, 話: 邊有人未去過泰國o架?!

唓~~ 

我個人有大志啫... 

要去, 就有咁遠去咁遠先, 唔得咩? Hahahaha~~~

之不過... 

對於唔識游水嘅我, 飄到去陽光海灘嘅樂園, 攪咩好呢? 6 @.@

Posted on 07/02/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 你決定去泰國??? 幾時去呀???
    我可能3月去呀…

    因為哈爾濱無位, 日本又唔抵…
    講妳都唔信, 我去避年呀!
    haha~~

  2. 幾時出發呀???

    下個week就係lu.

  3. 唉! 我都好想好想去旅行, 不過已經畀哂o的錢去供樓, 又要讀埋個貴夾唔抵嘅bbq, 只好等多幾年啦!

    唔駛幾年呀嘛???

    C

  4. 哈哈,唔怕唔怕,我都未去過泰國o架~~ ^^

    嗚嗚… 但係妳去過好多地方呢…

    C

發表迴響

