臭~~

都唔明點解, 大拿拿俾幾千銀出去, 都可以得到d咁嘅嘢返黎...

幾千蚊喎~~ 買個”菇時”係唔夠錢啫, 但都唔駛cheap成咁呀??? 👿

講嘅係我果叠bbq.

唔知用咗d咩油墨同紙, 可以臭成咁...

我之前都試過攤開佢, 擺喺窗邊度吹風, 又試過擺茶葉落個box file度吸味, 但係, 即使連試都考完, 果叠bbq都仲可以依照臭到不得了!

個會仲好意思話, 如果要補領呢份bbq, 要俾千幾蚊喎... 

男友話都唔知會唔會有致癌物, 不過有又好無又好, 聞得多我都覺得hazardous to health呀.

Blah~~ 唔通真係要帶住口罩黎讀? 😡

Posted on 06/02/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 唔係吓嘛……有味咁邪?! 你試下買d可以吸味架產品試下得唔得…..我見過jusco $10 店(銅仔果間) 有"備長炭"賣. 你試下得唔得囉. 我放係屋企洗手間都得喎…..份bbq唔會臭得過屎瓜 ……………

    果陣味其實係帶酸o架, 好攻鼻…
    我會試吓o架喇, 希望得啦, thanks~~ ^o^

  2. 反而我好鍾意聞呢啲架… (好變態)

    吓????? 咪傻啦, 唔係天拿水味黎o架! (hahaha~~~)
    真係好攻鼻, 我會聞到個鼻痛同頭痛o架… 😦

  3. 哈! 我仲未有心機開始讀, 就已經聽到哩o的負面消息, 更加唔想讀.. .. .. 今次死梗!

    我都仲未去買炭tim. ;-p
    咁妳記住要喺d當風嘅地方先好讀, 唔好讀讀吓訓咗就賴份bbq呀…
    其實今次我哋揀呢個科目, 已經係最easy o架喇, 妳好好享受啦~

    C

發表迴響

