大掃除?

B哥又來電, 想我帶佢去爬蟲館睇新嘢...

(又有新嘢? 上個月至話有新嘢, 咁快又有?)

我: 今次又有咩新嘢呀?

b: 有烏龜. (不嬲都有o架啦~~) 有蜥蝪. (咪玩啦~~) 有蛇. (你咪係蛇囉...) 我唔係呀~~

我: 但係姑姐今日要大掃除喎.

b: 咩係大掃除呀?

我: (奸笑) 咪就係要dum哂d恐龍呀, 掉哂d畫落垃圾房囉.

b: (!!!!!!!)

Posted on 04/02/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 好得意呀佢…

    hahaha~~
    不過而家老積咗, 已經無咁好玩lu~~

  2. 佢今年几多歲呀?_?

    佢係蛇蛇黎o架.

  3. 睇你同B哥嘅對話, 真係好似睇笑話咁呀! 哈哈!

    haha~~ 咁係佢好笑定我好笑先?
    話時話, 妳都唔弱吖~~ XDXDXDXD

    C

發表迴響

