休期終了…

今晚攞咗份bbq番黎喇... 意味住我又要開始我不見天日嘅日子...

呢叠bbq, 就係我而家要考嘅”把鬼”專業試嘅syllabus, 就憑呢一個3吋box file, 就已經可以叫我人唔似人, 鬼唔似鬼咁, 過我打後果4個月青春!

呢兩年, 真係無停過咁上堂同考試, year 1連summer都攞埋去上埋course, final year一考完試就走去讀bbq, 第一科一考完, 第二科就開始上堂...

只係自從12月27號考完試之後, 我至有成個月攤抖吓咋... 

’’為咩要攪成咁呢???’’ 

Sign~~ 其實同d同學呻過好多次, 不過呻完都無結論o架, 之後咪又係好無奈咁踩隻腳落去bbq...

我發過誓o架~~ 如果第一科肥咗, 我就唔會讀o架喇!

同學可能以為我講吓, 但其實我係好認真o架, 個心真係想自己肥, 咁就一了百了, 還我自由...

而家, 雞肋在手, 掉又唔係, 食又難啃...

望住叠bbq... 真係想燒咗佢就算呀...

Posted on 04/02/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 什麼是bbq 呀?

    bbq者, 而得燒咗佢也.
    haha~~
    (私下話妳知啦)

  2. 比心機啦, 如果唔係我點有機會同你影相呀…

    咁就大擭喇…
    呢個試隨時考唔到o架…
    就算俾我考得完都無ceremony. 😦

  3. 我好有同感呀…Y_Y

    傻妹~~ 妳要俾心機呀!
    雖然今個session我同妳唔同科, 不過我都會問妳嘢o架~~ heehee~~

  4. 唉! 我都勁唔想讀, 因為真係"把鬼", 而且又貴, 唔只浪費青春, 仲浪費唔少金錢.. .. .. 不過個bbq真係會越遲讀就越唔值錢, 所以唯有繼續.. .. ..

    妳仲要等人哋加咗價先開始…
    不過, 係唔係"越遲讀就越唔值錢"? 我就唔知,
    可以肯定嘅, 就係越多fds一齊讀就越易捱,
    妳叉得隻腳入黎, 就唔好旨意走喇, 老友~~

    c

發表迴響

