B有大志

B哥呢排好鍾意俾d難題過我, 今晚就無端端打黎問我: 姑姐, 妳考琴考到第幾級呀?

嘩~~ 真係佢唔問, 我都唔記得, 乜自己有彈過琴嘅咩?

我思索咗好耐, 都記唔到考嘅係幾級, haha~~ 聽我咁講, 就知我一定係半途廢咗果d啦.

B哥之所以咁問, 原來佢話佢要考琴喎~~

我: 老師叫你考o架? 考幾多級呀?

B: 係呀~~ 唔係... 係爸爸叫o架~~ 考1級.

我: 哦~~ 咁報咗考試未呀?

B: 吓? 未呀~~ 咁妳考到幾多級呀?

我: 都話唔記得咯... 咁你想考琴就要日日練琴, 唔可以唔想練咕喎~ (好!)唔可以掛住玩又唔練咕喎~ (好!!) 就算姑姐上咗黎, 都唔可以唔練咕喎~ (好!!!)

我: 咁乖? 好啦, 咁你就俾心機喇.

B: 知喇! 我呢... 我想考... 考到8級! (!)

Haha~~ 之後同大佬講番, 先知根本都無呢件事, 係佢讚過B哥呢排彈琴彈得好咗, 話佢就快可以去考試之嘛...

大佬仲話佢無端端又要睇鋼琴演奏DVD, 又話想聽叔叔彈琴, 我哋咪笑B哥唔知受咗咩刺激囉, haha~~ 唔通佢想識女仔? 😆

Posted on 01/02/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 哈哈~~ 都好耐冇聽B哥嘅事跡喇, 佢現在幾大呀? 不過佢仍然係咁攪笑 ~~ 哈哈 ~~
    我同你嘅睇法一樣, 未睇你打最後o個句, 我已經估佢可能心儀一個斯文斯文嘅女同學, 可能個女仔仲識彈琴tim.

    佢d嘢真係可以有排講呀… 妳估呢? 睇完d相未吖?
    haha~~ 其實呢個可能性都幾低o架, 我估佢應該係睇到d鋼琴表演, 覺得自己都掂嘅多d呀~~

  2. 你姪仔幾大呀? 又真係幾有大志喎. 哈哈~~~

    B哥: Alice姐姐, 我有一隻手咁大o架喇~~ heehee~~

  3. 一隻手咁大? 玩野呀b 哥.

    B: Alice姐姐, 乜你咁都唔識o架…
    嗱, 1…2…3…… 我咪咁多歲囉, hahaha~~~

發表迴響

