本年第一boot

img_1445.JPG哈哈~~

唔係話對boot好靚,

而係,

呢對係我今年入冬以黎

買嘅第一對boot. 😛

一來:

讀書考試果排, 個人就唔敢四圍行街買嘢...

二來:

今個冬天實在暖得過份, 都無迫切需要買禦寒衣物...

果日其實仲試咗另一對好長好型嘅boot, 老闆女仲話會平好多俾我買埋佢, 咁樣2對加埋都係幾百蚊咋~~~ 引得我吖~~ 😦

不過, 腳就得一對, 邊著到咁多吖, 所以都係揀咗呢對多好多機會會著嘅斯文boot囉.  

Posted on 27/01/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 好記得我take part-time果幾年,真係好窮. 身無分文果隻. 年年都好想買boot. 但係都無錢買. 第一對boot係我part-time 畢業果年至有錢買. 哈哈~

    嗚嗚~~ 真係好窮o架~~
    不過妳而家成日入貨, 即係復元得好快啦~~ haha~~
    記著留d俾豬頭洗呀! heehee~~

  2. 豬頭咁細個唔用得幾多錢啦. 佢都唔識…..是但買d “街邊貨"佢用咪得囉. 哈哈哈…..

    就係豬頭細個先至用得多錢呀~~
    奶粉錢尿片錢... 倒水咁倒o架咋...
    第時有咩靚嘅”街邊貨”就記得介紹吓, 等我買俾姪仔姪女啦~~

  3. 我本來都睇中左對boot ga, 但冇我個size 呀…連"本年第一boot"都冇/.\

    hahaha~~ 咁我叻過妳lu~~
    妳季尾先去, 就好多都斷碼o架, 行多幾間啦, 橫掂妳有"人"陪嘛…
    heehee~~

發表迴響

