收 相

細個果時, 如果要影一次相, 係好重皮嘅...

要買菲林, 影唔到咁多都要夾硬影哂佢, 要沖印, 再揀d要得嘅相, 曬番俾人...

不過雖則係咁, 果時d朋友係一定會俾番哂所有相其他人, 而大家又會夾番錢.

時移世易, 而家閒閒地一個豆靚都會有部dc四圍影, d相唔駛曬, 貶吓眼又可以save哂入電腦, 但反而, 越黎越多人開始無咗俾相人呢一個步驟...

去飲如是, 去function如是, 即使影snapshot都如是...

我自己就做唔到, 硬係覺得人家嘅影像俾我攝到, 唔俾番個copy佢, 就會好唔安樂, 好似收埋咗人哋嘅嘢, 唔俾人知咁.

上次一班同學畢業聚餐, 同Lg & Ag佢o地一齊派CD-ROM時, 被人笑好似派帖咁, 好好笑~~

真係唔好睇少一張CD-ROM, 返到屋企開黎睇相時, 真係好warm好開心o架.

之後陸續收到Sn同Gn send黎嘅相, 好多謝妳哋~~

其實影得靚又好, 影得「畢」加思索又好, 都係一個好好嘅memory黎, 就好似我每次睇我姪仔d大作時, 都會諗番果日有幾咁開心o架.    

Posted on 26/01/2007, in 四方頂戴. Bookmark the permalink. 8 則迴響.

  1. 傻婆留言~~收唔收到~~hehe

    haha~~ 傻婆番言, 我梗收到, 我都唔係傻嘅! haha~~
    Thanks for watching啦~~ 繼續留言啊~~

  2. 哈哈~~傻婆係我呀~~我會努力0架啦~~

    wahaha~~ 我梗知個傻婆係妳啦~~

  3. 係喎, 我都send 左N年前的相俾你喎, 你收唔收倒呀??

    收到啦… 仲forward咗俾zita同miss喇…
    我有reply妳咕喎… -_-
    pg就仲未俾我呀. 嗚嗚~~

  4. 係咩~~~~~hahahaha:-p

    pg係咩呀?_?

    傻妹…
    妳同學P小姐呀, 妳俾咗隻dvd佢未?
    我仲未收到佢果d相…

  5. 妳同妳D朋友仔都好有心機呀!我從來都無收過DVD from friends, 反而我派帖咁派個一次,把數次聚會的相放在一起弄了幾個slideshow in DVD 比返D好友.

    • 都唔係全民參與o架,
      成班人都係得三幾個準時交咋,
      其他人就要一直追,
      仲追咗好耐哩…

      妳用咩software整slideshow呀?
      我果陣用nikon送果個software整o架咋.

  6. 之前用PC 本身裝置了sonic,做wedding slideshow 時用過 Microsoft的moviemaker, 但太局限,最近自學緊Adobe Premiere Pro來做 sis-in-law 的wedding slideshow, 非常喜歡這個software, 從此以後都可能會用這個software來做 photo slideshow.

    Nikon 的未用過!

發表迴響

