啟 事

影完畢業相, 就接住要溫習準備考試, 但每日都忍唔住要執吓d相, haha~~ 一日幾張第二日十幾張, 進度都幾快o架~~

一考完試, 就可以執多d執快d, 因為新相機嘅software有製作影片功能, 所以又整咗d影片出黎, 希望share俾大家睇吓.

某一夜攪咗好耐, 先post到d片上utube, 睇過無問題, 就開始send d links俾人喇...

點知第二日, 就發現其中一條片有好多人click過, 而且仲上埋most discuss, 但係我又睇唔到d人discuss乜咩, 覺得好不安, 所以就即刻privatize所有片先, 唔俾人再睇. 😕

由於我一早都計劃會燒DVD俾家人同同學, 其他人就唯有要我invite上utube登記先睇得lu.

攪到咁麻煩, 我真係唔好意思, 希望大家明白我嘅苦衷啦. 

Sorry~~   😦

Posted on 19/01/2007, in 四方頂戴. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

