感 謝 狀

多謝~~ 多謝~~ :mrgreen:

我可以得到呢個獎... 呃! 唔係, 係可以得到呢張證書, 可以同大家保留一份咁開心嘅回憶, 實在有賴咁多位 - 甚至係連名都未知嘅咁多位 - 嘅支持!

* * * * * * * *

haha~~ 多謝一班同窗5年以黎嘅好同學, 我哋互相勉勵幫忙, 好唔容易先捱到而家, 以後嘅日子, 大家都仲有一段路要同行, 我哋繼續努力啦~~

多謝Zg幫我搵人租locker, 又借鞋俾我, 等我唔駛專登去買.

多謝同學們嘅camera persons, 佢哋無名無份, 但又勞心勞力, 無佢哋, 我哋有好多相都未必影得到.

多謝So為我一路contact An, 俾我可以同佢敍番吓舊.

多謝Mn為我o地called up一次影相聚會.

多謝咁多位同學, 俾我圓到喺足球場同lecture hall影大合照嘅心願! 😎

* * * * * * * *

多謝咁多位lecturers, 你哋教曉我好多嘢, 亦好多謝你哋願意待我如朋輩~~

* * * * * * * *

多謝Cm同佢男友, 一早就預備做camera man, 之後仲俾意見我哋點買攝影器材.

多謝Rg嘅心意.

* * * * * * * *

多謝時代巨輪, 令到我哋張畢業證書, 唔會有Th嘅簽名.

* * * * * * * *

我仲要多謝屋企人, 你哋一個都無少咁黎同我影相, 成十幾人喎, 真係唔容易呀~~

* * * * * * * *

當然, 最多謝嘅仲有我男友, 無你多年黎嘅支持同體諒, 我都未必會讀得咁用心, 所以, 個Hons係俾你嘅~~ 😮

為咗我嘅畢業禮, 

你陪我大熱天時返校園乾煎睇景, 

出銀兩仲出埋勞力去揀攝影器材, 

山長水遠去上一堂雞精course,

出賣你嘅靈魂 (假假地都係藝術家黎咕喎! 咁都唔俾你自由創作...咁多),

作賤你嘅肉身 (擒高擒低, 訓哂地咁做我御用camera man),

最後你得到d咩?

... ...

就係影出黎嘅相, 都無邊幾張有你份lor... 😯

但你依然無介意, oh~~ 好偉大呀~~ 😳

 

Posted on 18/01/2007, in 四方頂戴. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 喂!!! 我有睇架, 不過無留言之嘛…
    Hehe, 兼且我都唔知我叫Rg…

    嗚嗚… 妳偏心… 妳去kelly度傾計, 唔黎我度留言… (哭~~) ^m^
    咦??? 我o係email度整o左個example俾妳參考咕喎…
    咁妳想叫咩名呀? ;-p

  2. Haha, OK la, Rg就Rg啦, 我記得架喇…
    改嚟改去, 一陣唔記得仲衰…

    heehee~~

  3. 講起多謝, 我都應該好好咁多謝你.. .. 從我踏入pOlYu開始, 你都幫咗我好多, 無論係學業上, 感情上, 家庭上你都給我很多意見, 分析, 而我份人一向都冇記性, 又白痴無知, 仲懶惰, 也曾帶給你不少麻煩, 你都仲當我係朋友, 所以我都係要好好咁對你講聲:
    “謝謝您!"

    嗱~~ 呢d評語係妳講o架咋, 我無加意見o架!
    不過, 俾意見妳, 妳唔聽唔受, 又有咩用?
    仲唔報bbq, 遲d得番妳一個, 妳點攪?

  4. 報咩bbq呀?

    咪就係催咗妳好多次, 妳都仲未報嘅bbq囉…

  5. 講起多謝, 我都要多謝你同zita送俾我的"珍寶珠花"la^^
    我仲keep 住, 冇食ga^^(係咪好驚呢??)

    吓??????????????????
    仲咩唔食呀? 咪教咗妳食完就用糖紙包番d嘢, 咁就可以keep番個樣囉?
    擺咁耐, 唔會溶既咩?
    aiya… aunt知唔知o架? 救命呀~~~

  6. ai……ah……哦……~_~!
    唔知佢知唔知wor……:-p

    快d食咗佢哋啦~~ 擺到過期就唔好啦~~ ^m^

發表迴響

