一 刀 兩 斷

06年12月9號

畢業禮果日本來約咗d lecturers, 都可以唔記得咗, 只怪自已玩得忘形得滯... 之後唯有盡量補飛, 睇吓仲有邊位lecturer願意喺我還袍之前, 同我影番張合照啦.

其中一個好好人嘅lecturer Mr Sn覆我, 話我知果日佢原來無走到, 只不過喺我call佢時, 佢啱啱落緊樓同d master(!) student影相, 返去有聽留言o架, 不過係我無留電話俾佢lor... 

hohoho~~ 真係懵開有條路, 俾你都估我唔到! 😛

佢果日仲留到好夜, 我走咗佢都未走...

佢話佢好樂意同我影, 不過我還袍果日佢要開info seminars, 我哋只可以喺2個seminars之間影咋, 唔係就又天黑o架喇. 

其實今日男友突然有時間多咗出黎, 話可以過黎揸機o架, 不過佢黎一黎又要趕去做嘢, 咁就無謂啦, 我諗我哋都影到嘅.

好在約到Zg一齊返去, 我哋預早就喺樓下等Sn, 趁呢個時間就教Zg點攞景會靚d, 佢都好有心機學o架, haha~~ 不過可惜我都係半桶水咋!

Sn一落到黎, 就同我哋講咗好多恭喜同鼓勵嘅說話, 之後我哋去咗M core度影, 到合照時, 就請咗個等緊呢個景嘅畢業生幫我哋揸機, 因為我怕我再用腳架會阻阿sir好多時間呀, 後來阿sir同我講, 佢已經請定佢同事喺下一場seminar講耐d, 等佢有時間同我哋傾多陣喎. 😮

Sn臨走再恭喜我哋, 又同我哋握手, 仲叫我哋得閒返去搵佢, 話佢有quota可以請我哋飲嘢, haha~~ 當時少不免要叫我哋返去讀master啦~~ 

送走Sn之後, 我同Zg都忍唔住讚佢真係好好人呀. 🙂

之後我哋去咗綜藝館, 見到擺咗棵聖誕樹出黎, 就去影相喇, 仲俾我見到有人攞住隻snoopy影緊, 正當我心思思之際, Zg就走去問果個人借公仔, 仲話佢之前影相, 其他人都係咁借黎借去喎, haha~~ 咁攪笑?

換完衫, 我就恭請Zg, 為佢借出o既高跟鞋舉行簡單而隆重嘅放生儀式, haha~~ 其實係掉佢落垃圾桶啫~~ Zg仲拜祭佢tim... 救命~~

我哋之後排咗好耐隊, 先還到袍同攞埋張證書, 清哂locker d嘢, 就正式同學校分別喇, (雖然我仲有一日要返黎攪d嘢) 我應該唔會再返去讀喇呱?

Sayonara~~~~~~~~ 😐

Posted on 18/01/2007, in 四方頂戴. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

