畢 業 禮 後 (3)

仲係06年12月1號

我提Zg要趁下晝個典禮完之前就要走, 唔係實行唔到去搭火車, 而我同男友就守喺入口附近, 等Ao返黎...

其實我一直以為佢係同我同一個session行畢業禮o架, 不過今早完咗call過佢, 先知原來佢喺行下晝果個, 咁我哋約好等佢行完先影.

但係等到校長ball開始咗, d畢業生都返緊黎開茶會, 都仲未見Ao, 我打咗好多次電話俾佢, 唔係唔通, 就飛落留言, 不過留咗言都係無覆, 可能掛住影相無辦法聽電話呱... 我哋一直等, 得咗差唔多成個鐘, 男友最後留多一次message, 都唔見有回音, 就決定放棄喇...

好無奈咁行去locker執嘢, 點知, 果真係福無重至... 😕

我放咗喺手袋嘅果抽鎖匙, 無唔見到, 不過就鎖咗喺locker度呀... 😯

點解o架?! 我今朝明明好小心, 點算好d嘢先鎖locker咕喎!!! 我啱啱仲親自送走咗Zg tim, 佢之前都話俾番條locker鎖匙我, 不過最後大家都唔記得咗...

男友笑話: 呢d嘢平時只會發生喺我身上嘅啫, 真係估唔到妳都做得出喎~~   

哼! 係咪找死呀?! 👿

Zg已經返到屋企喇, 想幫都幫唔到, 咁點算呢? 如果有尖頭較剪都仲可以試吓撬開把鎖嘅... 諗過問secure借鉗剪開佢, 不過個locker唔係用我個名登記, 無得解釋咕喎...

不知所措之際, 俾男友喺課室度搵到幾個萬字夾, 咁我哋就搏一搏, 我揸實個鎖, 佢負責撬, 一次唔得, 兩次又唔得, 如是者一直試到4隻手都又紅又痛, 我都叠埋心水攞哂d嘢走, 無褸著咪行出去買啦...

但男友唔肯放棄, 仲話:個天俾得個萬字夾我哋, 就一定有d嘢嘅~~ 

我見佢咁堅持, 就唯有繼續...

最後佢都忍唔到痛喇, 放棄嘞... 

誰不知我一放手, 把鎖就開咗!!! 我哋驚訝到唔識出聲呀, 之後就笑到停唔到, 嗱~~ 各位, 呢個世界真係有miracle o架! 😀

Well... 其實我估個鎖一早就被撬開咗, 不過我用力揸緊個鎖, 自己唔知lor, 俾男友狂轟我嘥佢d氣力呀. haha~~

我哋食完嘢仲去咗影燈飾, 都唔知佢幾時變得咁有精力嘅, 我就攰到唔願郁喇...

Ao最後都無搵番我,連我哋早前影果張相都未send黎, 好失望呀...

Posted on 17/01/2007, in 四方頂戴. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 入來想同你say hi ga….
    我打左好多野…點知..wuwuw…submit..話無入email…then back 入返…佢就唔見左我d 字..wuwuw…好慘…

  2. 我之前..係想話…你bf 好攪笑…佢份job…係咪做開鎖ga..? kaka….萬字夾 都比你地用埋..kakaa….anyway…你地good job…好success 咁爆左個locker…我會send 條link 比polyu ..話佢地知…d secu. 好唔得lor..kakak (joking) ^^ keep in touch and share our event together~!! ^^
    PS. 比人追我honeymoon 個part blog ….wedding 個part…我會寫返ga…不過 比d 時間我….日日都忙到fly……又唔夠sleep….super 國寶now…@_@

  3. lala,
    oh… my baby…
    下次記得打定個名同email add先喇.

    haha~~ 我係一個好學生黎o架(睇個樣就知!), secure哥哥會信我多d lor~~

    快d啦~~ 多d黎咪密d手lor, 我呢排都開turbo寫o架! haha~~
    講笑咋, 妳慢慢寫啦, 唔係一陣漏o左d sweet sweet o野就唔好啦. ^m^

發表迴響

