畢 業 禮 後 (1)

咁梗係仲係06年12月1號啦~~

落咗紅館, 見有好多人都仲未入到去隊道, 男友就建議上停車場影吓相先, 哈哈~~ 果日真係乜都要影一餐! 好在天氣唔錯, 上去行一轉都好心鄺神怡~~ 😎

可能大家平時睇完演唱會都試得多, 由紅館塞人塞到去大學, 真係插針都插唔入... 究竟條天橋頂唔頂得住o架? 塞塞吓都見得番Pm同Cg, 真係有緣~~ 不過Cg要返工, 唔會同我哋影相. 😦

終於入到校園, 真係恍如隔世~~ 

之前約同學影相時, 有d話要3點前走, 有d又要遲d先join我哋, 所以夾得到一齊嘅時間唔多, 為咗爭取時間, 我同男友就急急腳去茶會食d嘢, (後來知道有同學係去canteen食lunch, 估唔到canteen會照開呢~~) 期間Zg打俾我, 不過佢搵極都搵唔到我嘅location, 我差唔多食完佢先黎到... 

Mg催我叫我快d喎, 得啦~~ 都仲要等埋其他人先影到o架~~

之後同Zg去join Mg, 途中見到Fg佢哋同屋企人影緊, 我哋又攝咗張, heehee~~ 去到除咗Gn同Vs之外, 其他人都仲係芳蹤渺然, Mg話都影住先, 我哋影吓影吓就過到去足球場, 等埋其他同學, 原來有d喺入口等緊o架喇, 終於可以入去一償我嘅心願lu~~

管理員話今日個場book滿哂, 我哋只可以喺籃球場度影喎... 我又點會甘心呢? 趁d球員稍為鬆懈時, 就走過去請佢哋借個logo俾我哋影一陣, heehee~~ 佢哋好好人咁讓出個場中心俾我哋呀~~ 😮

我哋不停咁影, 之後仲多咗幾批畢業生走埋落黎影, 攪到佢哋連場嘅兩邊都無得踢呀, 管理員唯有開咪話要我哋清場, 我哋先發現原來我哋真係影咗好耐呀~~ 有球員仲好可憐咁同我講佢哋好需要練習... 真係唔好意思呀, 我哋實在係忘咗形, 唔係有心阻你哋咁耐o架~~ 你哋加油喇~~ 😉

一個又一個嘅同學陸續黎到, 我哋終於齊人喇, 連原本會早走嘅Zg同Mg, 都話會繼續留低, 好嘢~~ 

Posted on 17/01/2007, in 四方頂戴. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

