同 班 同 學

仲係06年11月11號 (2) 

幾經辛苦, 終於搵得番哂d同學喇, 原來佢哋各自都有朋友黎影相, 所以好多時都會走散哂, 手機又唔跟身喎, 唔怪得咁難搵啦... 😡

果日如果我哋想影大合照都好難o架, 唔係無咗abc, 就都會唔見xyz, hahaha~~ 

我淨係知道當日有好多束花, 好多毛公仔, 其實都唔知邊d係邊個嘅, 不過既然佢哋攞唔哂咯, 咪俾咗d我攞住黎影lor~~ 😆

Lg個囝囝好受歡迎呀, 不過就只可遠觀而不可竊玩焉, 因為行埋d佢就會變面o架喇~~ 

So成日都攝位影相, 好鬼高招o架佢! 佩服~~ 

Cg同Pm呢一對就好鬼含蓄, 我要好主動同佢哋影相先得, 唔係真係怕佢哋會無咩相呀...

Ag個camera man好型~~ 又多主意又幫得手, 抵讚!

印象中好似第一次見Nm化妝, 有驚喜~~ 隻eye shadow都好靚, 我覺得下次如果搽漸變, 效果可能會更好, hee~~ 聽講好似係Fg操刀o架, 記住有機會就幫我化喎. 😳

Mg係攪手, 但亦係最難搵果個, 所以果日同佢影得唔多相...

我哋去牌匾影果時, 佢哋話要掉帽喎, 不過我個頭夾咗好多夾, 要除低真係好有難度呀, 所以我只係傻吓傻吓咁企埋一邊, 睇佢哋玩lor...

影影吓就得番我哋幾個lu, 都開始天黑喇~~ 佢哋有人陪我等lecturer Ms Ki影相, 於是我哋就坐喺樓梯度傾計, 講吓讀緊嘅嘢, 又講吓前途呀咁...  唔... 同學們, 都係果句啦, 既來之則安之, 讀到咪繼續lor, 唔得先算啦~~ 😉

已經過咗放學時間好耐喇, Ms Ki仲未call我, 我打去office又無人聽, 會唔會Ki唔記得咗呢? (雖然我知佢唔會 😛)  之後就算打埋手機都搵唔到, 唔通臨時要開會? 我哋一直等呀等, Ki終於call back喇, 原來佢d學生present pre到overran, 遲咗咁多先放學, 好慘啊~~

Ki同我哋好好傾, 又有求必應, haha~~ 我哋當然又有上佢office攪攪震啦~~ 上到去先知, 原本同Ki同房果位miss, 轉咗去第二度做嘢, 所以Ki而家係一個人佔一間大房, 好free呀! Nm同So要擺好個陣先同Ki影, 又扮問功課, 好攪笑~~

最後得番Ag, Fg同So一齊去食飯, 佢哋趁我去換衫時, 用咗我部相機, 喺間細小嘅課室度影咗好多相, 我執完嘢先知咋, haha~~ d相好傻tim呀~~

今日真係好勀呀, 又熱喎, 返到屋企成個人都散哂呀~~ 不過真係影得好開心~~

喺呢度要衷心多謝同學們嘅camera person, 佢哋任勞全怨, 仲任得我哋舞, 真係好偉大呢~~  ❗

Posted on 16/01/2007, in 四方頂戴. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

