Dress Rehearsal

06年10月27號

終於攞咗袍, (好鬼難熨o架~~) 有相機, 又開咗locker, Zg借出高跟鞋一對, 連camera man都得閒~~ 😮

今晚就先去影吓夜景先, 一來試吓機, 睇吓有咩準備得唔夠, 二來又怕Sat & Sun夜晚入唔到core影...

搵唔到個locker嘅???   

唉~~  原來Zg之前俾我個number, 係少咗個”0”o架... 🙄 好在佢話會用條綠色繩綁住個扣, 等我可以開到個locker咋, 如果唔係都唔知點搵... 哈哈~~ 對鞋又好啱著喎, thanks Zg~~

heehee~~ 今晚無乜人影相, 我就點玩都得啦~~

最後, 因為好多相都要長時間曝光, 所以個人定格定到好攰, 對眼吸咗好多鎂光, 影咗d最緊要嘅夜景之後, 就諗住收隊... 

行過綜藝館, 無function喎~~ 唔知可唔可以落去影相呢? 因為平時佢會封住, 唔俾人落去o架, 咁我行吓埋d, 行吓又落d, 保安叔叔同嬸嬸唔知係咪見我乖, 所以都係全程監視住我咋~~ 😎 最多都係講”佢影畢業相啫...” /  ”佢唔行入去就得啦...”諸如此類, 哈哈~~ 咁我都快快趣影完就走lu, 臨走時對佢哋微笑, 當係致謝啦~~ ^3^             

   110-21-0846.JPG

有個locker真係好方便, 兩手fling fling就走得lu, 之後仲去咗海港城影「飛天南瓜」, 不過我都係覺得上一年果個靚d同好玩好多, 唔... 退步咗喎...

Harray~~ 明天就正式影個人沙龍喇! 😳

Posted on 10/01/2007, in 四方頂戴. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

