準 備 功 夫 ...

早喺一年前,我已經為自己嘅畢業做功課,e.g. 用咩相機好? 有咩景影相好? etc...

哈哈~~ 係好誇o架~~ 

不過人一世物一世, 既然咁都俾我捱到degree畢業, 梗係要風光一次o架喇, 點知以後仲有冇機會喎... ...

06年8月5號

趁佢得閒我又未考得試住, 就攞咗部ixus 500去學校搵好景嘞, 天時暑熱, 又加上summer break, 偌大嘅校園水靜河飛, 2個傻丙又上樓又落樓, 

 car-park-exit-3.JPG

行勻成個校園都未夠, 仲要過埋對面火車站停車場逐層行, 熱到溶咗...

  

06年9~10月期間

  1. 究竟買CANON 400D好吖? 定係買NIKON D80?
  2. 仲未租到locker, 點算?
  3. 喂~~ 快d入錢, 唔係連袍都無得妳拎, 睇妳仲影咩...

06年10月24號

今晚要第一時間去攞袍先, heehee~~ Zg唔得閒一齊去, 唔知去到會唔會見到其他同學呢?

喺校務處撞到Gn, 原來佢約咗Mg, 之後又見到So, 我哋就齊齊入去FSCH, 嘩~~ 人山人海呀, 個試身區鬼死咁細, 人又多但就得果2套per size, 試身都有排等...

排完隊試, 就再排隊去攞, 攞完又要試, 好彩我果套好新淨, check完就走得lu.

番屋企又要研究, 究竟要幾多個夾, 先夾得實d accessories呢? 

Posted on 09/01/2007, in 四方頂戴. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

